پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3159
-
الف
+

جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» به کار خود پایان داد

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» معرفی شدند.

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» معرفی شدند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، آیین پایانی سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی سرپرست معاونت هنری حوزه هنری، حمید نیلی دبیر هنری سیزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین و دبیر اجرایی جشنواره و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین با اجرای نجم‌الدين شريعتى برگزار شد.

شب گذشته برگزیدگان سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در قزوین به صورت گروهی معرفی و جوایز آن‌ها اهدا شد. به این ترتیب اسامی گروه‌های برگزیده این جشنواره به شرح زیر است:

 نمایش «پمپ» به کارگردانی یونس صحرارو از استان کردستان رتبه نخست بهترین گروه نمایشی سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» را به دست آورد و لوح تقدیر به همراه چهل میلیون ریال جایزه نقدی را دریافت کرد.

همچنین نمایش «شبی که دلی شکست» به کارگردانی حسن رهنما آذر از استان اردبیل رتبه دوم بهترین گروه نمایشی سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» را به دست آورد و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال را با خود به خانه برد.

رتبه سوم بهترین گروه نمایشی سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» را هم تئاتر «آن‌سوی رویا» به کارگردانی حنانه خاتونی مال تصاحب کرد و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی بیست میلیون ریالی به این گروه اهدا شد.

همچنین جایزه ویژه «فرج الله سلحشور» به همراه لوح تقدیر و پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی هم به گروه نمایش «شبی که دلی شکست» به کارگردانی محمد رنجبران از استان بوشهر اهدا شد.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهيد عباس بابايى تجليل و از دو کتاب نمایشنامه «پشت روزنه‌ها» نوشته حمیده وحیدی و «خاک شیرین» نوشته حامد مکملی رونمایی شد.

یادآور می‌شود، سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در قزوین برگزار شد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر